nani

Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 29 oktober 2009 23:29

Nu när jag ska till sthlm imorgon så kommer jag inte blogga, men haha, det är ju bara för några dagar, som tur är. ;)

Nu ska jag packa lite, sen blir det bums i säng! Ska upp typ halv sju, uuusch! :S

Jag bjuder på en bild sålänge;

  

Shit vad jag är söt.


Haha, ni får reda på sen vad jag har köpt å sådant intressant, men pussN så länge. :)<3


XOXO Maria

Av Maria - 29 oktober 2009 19:50

Nu har jag kommit hem från kupolen. :)

Jag, som bara skulle köpa en dricka eller nåt att ha på bussen imorron gjorde av med alla mina pengar på dricka PLUS godis PLUS ögonskugga. Men jag behövde verkligen ögonskuggan, och jag tog den billigaste jag hittade förresten. En silverögonskugga, viva la diva för bara  50 spänn. Viva la diva är ett fett dåligt lågprismärke, men jaja, hade inte med mig pengar till någonting annat. :P Det blir ju shoppning imorron. Jag och Bex ska tydligen klara oss själva när vi har gått av bussen och shoppa direkt.
Frågan är om vi kommer klara av det eller tappa bort oss. xD

Haha, nejmen jag tror jag hittar. SÅ lost är jag inte.

  

Hon är söt, den där tjejen. <3

 

XOXO Maria

Av Maria - 29 oktober 2009 11:09

  

Hur är det egentligen möjligt att en människa kan tänka? Det är ju så konstigt, egentligen. För det är ju som om man hör en röst i sitt huvud hela tiden, och... Är inte det en sjukdom? Haha, jag kommer ihåg när jag var liten, när jag försökte att inte tänka. Så tänkte jag "haha, jag tänker inte" och sen.. Skit, det gjorde jag ju visst!

Vet forskarna hur det kommer sig att man kan tänka? Vi är ju de mest "hjärnutvecklade" djuren, eller vad man nu kan säga; så hur tänker de andra djuren? Hur låter det i deras huvuden? Jag menar; de kan ju inte prata, som vi.

Om det är en häst till exempel; inte hör den en massa olika gnägg i sitt huvud? Eller?

Det är komlicerat det där.

Och när jag tänker hör jag oftast min egen röst. Men tänker jag på någon låt, då tänker jag på den så som artisten sjunger den. Är inte det konstigt?

Det är samma sak när man minns någonting. När man ser tillbaka på minnet spelar det liksom upp i hjärnan, man ser det även fast man kollar på något annat. Det är konstigt, det där.

Men så är hjärnan ändå den mest komplicerade maskinen i världen.


XOXO Maria

Av Maria - 29 oktober 2009 11:01

Gu mörra'!

Idag ska jag som sakt till kupolen med Äväh, jag tänkte att jag kan ta med en hundring i alla fall att slösa, man vill ju inte vara helt utan pengar, plus att jag måste ju ha någonting med mig när jag åker buss imorgon.

AAAAH; jag får damp, TACK BEX för att du inte har något id så att vi måste åka buss istället för tåg! Jag ha fönsterplats, och om jag kräks så kräks jag på dig. >:

Och det kommer ju inte hända. Sätter jag mig längst in kommer hon med sina storastora Bambiögon och gnäller med sin gnälligaste röst; "snääääääällaaaaaaaaa, kaaaan inte jag få sitta dääääär?"

Och självklart ger jag med mig, eftersom jag är en toffel.

Haha, usch.

  

Haha, bilden är tagen på oss i våras/sommras tror jag. OJ vad sexigt. NOT. xD

 

XOXO Maria

Av Maria - 28 oktober 2009 18:13

Jag och Äväh åkte till kupolen idag, hon köpte ett par söta uggs och jag köpte då en chailatte. Det enda jag hade råd med, även om jag fick lov att låna en femma, höhö.

Dock mådde jag snart ganska illa, särskilt när vi skulle åka hem. På bussen var jag så trött att jag tror att jag somnade ett tag, så vi bestämde oss för att åka hem.

Men imorron ska vi till kupolen igen, denna gång ska Äväh köpa kläder, och jag ska såklart hjälpa till. :)


  


XOXO Maria

Av Maria - 28 oktober 2009 18:07

Haha, när jag kollade in statistiken idag såg jag att någon hade googlat och kommit in på min sida. På sökorden diarré + älgben! Haha xD

Jag fanns med på första sidan ju! Tja, älgbensbajsblogg, why not? ;)


XOXO Maria

Av Maria - 28 oktober 2009 11:53

  

Tjena!

Nu har jag just ätit våfflor, jag tycker egentligen inte om att äta sött såhär tidigt på dan, men det fanns smet kvar som skulle ha slängts om jag inte åt upp den nu. :P

Om någon timme ska jag träffa Äväh på stan. Vi skulle egentligen ha varit med lilla Nordgren också, men hon kunde visst inte av någon okänd anledning.

Problemet är bara att Äväh ska äta först. Hon ska koka potatis, som hon aldrig gjort förut. Allts kommer det ta ca. 3 timmar och 40 minuter innan vi kan ses. xD

Bäst att göra iordning sig långsamt så man slipper vänta så länge.


XOXO Maria

Av Maria - 27 oktober 2009 15:40

Jag funderar på att byta blogg, blogg.se verkar vara lite enklare att förstå sig på. Jag menar; jag vet ju inte ens hur man har en banner på det här stället! :o

Men vi får väl se, ska fundera lite mer på det.

Haha, jag hade inte mycket mer att säga. xD Jag skrattar fortfarande åt mitt skolkort och så lyssnar jag på musik, på SPÅTTIFAIJJ! :D


  

Nejmen hoppsan, var det inte en liten fjortisbild med läpplut som smög sig in..? O_o

Haha, kan inte fatta de som gör sånna här bilder hela tiden seriöst xD

DET ÄR INTE FINT MED ANKLÄPP!

TRUST ME!

Men puss på er som har det ändå. Men inte på ankläpparna. :S


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Skapa flashcards