nani

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Pluggpluggplugg!

Av Maria - 20 januari 2010 19:47

Hallå! Det var längesen jag skrev här, men jag kom in ett tag på psyket efter jag ätit upp min katt och brorsa, haha.

Nu har jag gymmat med bästis, en och en halv timme och ca 700 kcal, det är inte dåligt hörreni! Ska gymma imorgon också, najs!

Nu sitter jag och skriver en uppsats om åsikter till samhällskunskapen, och det går faktiskt riktigt bra! Nu får man bara hoppas att man får bra betyg.

Förresten, när jag ändå skriver om betyg; jag har starkt VG i engelska! :) Jag kan få MVG om jag utvecklar mitt språk lite mer, jag måste använda lite mer avancerade ord. Men det kan jag ju göra lätt, bara jag pluggar på lite, och inte använder samma gamla engelska som jag använder nu från sexan, haha.

Yuhupp.

Öhem.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Haha. Ha. HAHAHAHAHAH. Ha. Ja, ni märker. Jag är ett psykfall.

Om tio minuter ska jag äta mitt kvällsmål, hihi. Jag har bestämt mig för att äta cirka 4 timmar innan jag går och lägger mig, då kommer förbränningen igång ordentligt, och dessutom mår jag inte illa på mornarna lika mycket längre som jag gjorde förut, och det är ju toppen det!

  

Bilden bjuder jag på.


XOXO Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 februari 2010 14:22


Omg vad tråkigt jag har just nu. Datakunskapsläraren står och maaaaler och maaaaaler med sin knarriga, gråtfärdiga röst. Aaah, jag vill stoppa mina svettiga strumpor i hennes mun!!!!!!      XOXO Maria ...

Av Maria - 13 februari 2010 13:25

        Aaww, visst har jag världens sötaste katt? :D Tog just kort på honom när han satt i köksfönstret och åt på mammas blommor, haha. Jag borde egentligen skynda mig nu, ska iväg till stan, hyra en film eller två och sen åka upp till bäst...

Av Maria - 11 februari 2010 18:02


Jahapp. Haha, återigen längesen jag skrev här. Men som sakt har jag tröttnat, och har en paus. Eller vad man nu kan kallart. SJÄLVKLART tappade jag mina hörsnäckssaker på bussen från skolan, så nu kan jag inte lyssna på musik! Och så är jag helt su...

Av Maria - 6 februari 2010 20:25

Längesen jag skrev någonting här, men det är bara det att jag inte orkat. Vet inte varför jag inte orkat, men det gör jag inte i alla fall. Haha, jag visste väl att det skulle bli så. ;)   Bli förresten medlem i min facebookgrupp: Vi som har inå...

Av Maria - 28 januari 2010 20:26

  Här kommer hämden till Emma-snopp! Och jag har mer videos på henne också i beredskap om hon skulle göra något mer dumt, hahaha ;) .. Hon har alltså laddat upp en ASFUL video på mig när jag är skitsvag och inte kan lyfta någon träningsgrej, haha. ...

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Skapa flashcards