nani

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Träningsvärk...

Av Maria - 22 januari 2010 21:21

Alltså... AJ MIN STJÄRT! Har asont, haha. Men så ska det väl vara när man har gymmat stjärten av sig.

Jag ska äntligen leka med Mio imorron, aslänge sen jag träffade den där tjejen! :)

Happ.. Huhuh, jag vet inte vad jag ska skriva mer... Kollar lite på tv och chillar. Haha, har ingenting bättre för mig. Snart ska jag väl sova också, man vill ju inte sova bort hela dagen imorron heller.

  

En bild på min gamla hjälpmattelärare "Glennis" bara för att hon är så söt. xD Haha, vi kallade henne sköldpaddan också, förutom Glennis. Men sköldpaddor är ju söta, så... Kommer ihåg när jag för 44:de gången glömt bort vad hon hette, och när jag frågade tyckte jag att hon sa Glennis, när hon egentligen sa Helene. Hahah, gud vad dåligt jag måste höra! xD


Men jaja, nu ska jag väl sluta blogga för den här gången..

Snart.

Typ.

Nu! :D


XOXO Maria 

 
 
SNOPPEN!!! ;D

SNOPPEN!!! ;D

23 januari 2010 18:05

Men jag hade ju träningsverk och kunde inte röra mig :O stor skillnad XD

http://emmahjertajohan.blogg.se

 
snoppan

snoppan

23 januari 2010 18:36

jag tränade som fan på gymmet idag XD satt jag kommer smsa dej imon hur jag mår XD hahaah!!!

http://emmahjertajohan.blogg.se

 
Ingen bild

:-)M

25 januari 2010 20:16

Kommer aldrig aldrig begripa detta med "Glennis"/Helene. Men jag har säkert berättat om min kompis läraren som trodde att en elev sa att han ville ha lön när han egentligen frågade om hon hade rättat proven än. Förresten ... kanske ett bevis för att vissa personer får hörselproblem i närheten av mattesalar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 februari 2010 14:22


Omg vad tråkigt jag har just nu. Datakunskapsläraren står och maaaaler och maaaaaler med sin knarriga, gråtfärdiga röst. Aaah, jag vill stoppa mina svettiga strumpor i hennes mun!!!!!!      XOXO Maria ...

Av Maria - 13 februari 2010 13:25

        Aaww, visst har jag världens sötaste katt? :D Tog just kort på honom när han satt i köksfönstret och åt på mammas blommor, haha. Jag borde egentligen skynda mig nu, ska iväg till stan, hyra en film eller två och sen åka upp till bäst...

Av Maria - 11 februari 2010 18:02


Jahapp. Haha, återigen längesen jag skrev här. Men som sakt har jag tröttnat, och har en paus. Eller vad man nu kan kallart. SJÄLVKLART tappade jag mina hörsnäckssaker på bussen från skolan, så nu kan jag inte lyssna på musik! Och så är jag helt su...

Av Maria - 6 februari 2010 20:25

Längesen jag skrev någonting här, men det är bara det att jag inte orkat. Vet inte varför jag inte orkat, men det gör jag inte i alla fall. Haha, jag visste väl att det skulle bli så. ;)   Bli förresten medlem i min facebookgrupp: Vi som har inå...

Av Maria - 28 januari 2010 20:26

  Här kommer hämden till Emma-snopp! Och jag har mer videos på henne också i beredskap om hon skulle göra något mer dumt, hahaha ;) .. Hon har alltså laddat upp en ASFUL video på mig när jag är skitsvag och inte kan lyfta någon träningsgrej, haha. ...

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards