nani

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Maria - 7 januari 2010 22:40

Omg vad trött jag är! Nä, nu ska jag nog sova, pöööööööss på er!!

  

Gammal egobild, ni gillarT.


XOXO Maria

Av Maria - 7 januari 2010 20:48

   Haithär! Känner mig asduktig, två timmars slit på gymmet idag jaooow! Och så äta värsta nyttigt sen, asbra. Fisk, kikärtor, linser och massa massa sallad, tummen upp till det! Imorron ska jag träna också, fast lite tidigare omkring tolv halv ett. Då ska jag, bästis och Emma träna, om vi inte får med oss någon annan också. :)

Jag har bestämt mig för att typ träna resten av lovet, sen ska jag försöka hålla mig till minst tre gymdagar i veckan plus mina två idrottspass i skolan. Topp-topp!


Nu ska jag bara sitta och leka på datan och känna mig som en duktig polle. :)


XOXO Maria

Av Maria - 7 januari 2010 14:49

Shullululululululululululuuuuuu!! :D

Nu sitter jag här med beeeeztish och har aaaaskul. Eller nåt. xD Haha.

Vi ska väl dratta till gymmet. Någon gång. I framtiden. Jag har mensvärk. Bleee.

Ehum.

Ja.

Ehm.

Ja.

Ehm. Ja. :)

Och Emma ska väl också komma någon gång så ska vi gymma med henni. Och någon mer, haha. :)


Jaja, jag orkar inte skriva mer. xD


XOXO Maria  

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards