nani

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Maria - 14 januari 2010 22:29

Något asgott (och inte för onyttigt) när man är sugen på någonting, typ äppelpaj, är att skära ett äpple i tunna skivor, hälla lite havregryn och massa kanel över, och in i mikron! Gott, nästannästan som äppelpaj, eller haha, det luktar i alla fall som det när det kommer ut från mikron. ;) Man ska inte ha så länge, men så att äpplerna blir varma och mjuka typ. :)

På lördag är det jag som står för matlagningen, böngryta. Fett gott!

Har börjat äta asmycket lättkeso också, går att blanda i allt, mumsmums!

Nu ska jag väl gå och lägga mig. Har gymmat med Bex idag, vi gymmade en timme och gick därifrån med ungefär minus 350 kalorier var. Haha, vi gick därifrån för att hinna köpa lättfil innan affären stängde och för att komma ifrån de tre läskiga gubbarna som stirrade på mig, som om jag vore något... Jag vet inte vad. Läskigt var det, och inte tittade dom bort om jag såg på dom, utan dom bara sökte ögonkontakt med mig. Eww. Haha, dom tyckte väl att jag var cool då. ;) Synd förresten att Emma inte kunde vara med och gymma... >:

Nej, nu är det tjingeling för min del, pyyyssssssssssssssssss!

Jättepanna, bred näsa och ser ut som en turk. We got to love it. </3


XOXO Maria  

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards