nani

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria - 2 november 2009 22:57

Nu är det natti-natti på er!

Jag är pepp inför skolan imorron.

  

Är jag inte lite lik den här duden som är med i Jonas Brothers? :D Haha, jag är nog Julhias idol. Alltid!


XOXO Maria

Av Maria - 2 november 2009 21:44

Yes, igår var dagen då jag haft bloggen i en heeeel månad! Jag kom upp i 906 besökare. Men. Det är ju inte ens tusen. Så nästa månads mål är att få minst 1000 besökare, mmmkey?   

Då säger vi så! :D


XOXO Maria

Av Maria - 2 november 2009 21:34

AAAAH, HERREGUUUD VAD DRYGT DET HÄR ÄR!!!

Jag sitter och skriver om FN, statstjänstemän (hittar INGEN information om det, wtf?) och annan tråkig bajs. ÄAKLSDAKÖLDSJAKÖLDJ vad tråkigt det är! Jag vill bara soooova just nu. Det vill katten också göra.

Uuusch...

Och ingen vill underhålla mig och vara social. >: Staaaaackars mig!

  

Såhär happy är jag just nu.

XOXO Maria

Av Maria - 2 november 2009 18:55

Aaarghh! Så drygt det är att vänta!

Ska snart ner till stan och träffa Mio en snabbis. Hon skulle bara duscha. Det har typ gått en timme nuju >:

Nu får hon skynda sig, för jag är faktiskt trött! Blehbleh på henne.

Höhö. Men egentligen borde jag plugga istället för att leka med kompisar. Höttsan. (a)

  


XOXO Maria

Av Maria - 2 november 2009 17:38

Hejhejhejhejhejhejhallooooouu! ;)

Haha, nu är jag tillbaka, med massa (lite) bilder från sthlm!

Vi hade askul. Eller tja, i alla fall ibland. Först åkte vi buss (jag var AStrött, men sov inte) sen när vi kom fram gick vi direkt till stan. I 2 (TVÅÅÅÅÅ) timmar gick vi omkring och hittade ingenting! Allt fanns antingen i Falun, eller hade AShöga priser. Vi blev ledsna och gick till Burger King för att tröstäta.

Efteråt hittade jag i alla fall ett par tights på Bikbok, och Bex hittade en söt blommig kjol på.. Monki, I think? Dagen efter köpte vi mer. :)

I alla fall så tänkte vi åka hem sen den dagen. SJÄLVA! *DAMDAMDAMDAM*

Jag ringde pappa och vi fick instruktioner om hur vi skulle hitta till tunnelbanestationen, säga till tanten i luckan vart vi skulle och sen hoppa på rätt tåg. Och var vi skulle hoppa av. Jag var då smått (!!!!!) hysterisk, och Bex var lugn som en filbunke. Efter ett par stationer tappade jag bort vart vi var, fick panik och försökte få Bex att kolla.

"VAAAR ÄÄÄR VIIII?!"

"..."

"HALLÅ!!"

"... Va? Jaha, jag vet inte"

"AAAAAAAAAAAAAH!! MEN KOLLA DÅ!"

Jag såg mig om, hittade en tjej av asiatiskt ursprung och frågade. "I don't understand swedish" sa hon.

"Jaha, okej förlåt. Eller, ja." Så kollar jag på Bex. "Sorry, Aj miiin."

Men som tur var skulle vi av vid nästa.

Haha, jag blir GALEN på Bex som kan lita så mycket på mig! Haha, jag som var så rädd! xD

I alla fall; lite bilder dårå:

  

Köpte på Urban Outfitters, 45 kr. ASbra mot torra läppar och luktar körsbär. Kan dock stinga till lite i läpparna.

  

Tröja jag köpte på... Jag vet inte, Åhléns, H&M kanske? För typ 300. Köpte den på tjockisavdelningen, är en tröja men jag kan använda den mer som tunika till tights. :)

  

Tights jag köpte på Bikbok. De ljusgråa och "lack" var extrapris, 150 för båda, medans det mörkgråa kostade 150 kr ensamt.

  

PosarN!! :D Tightsen köpta på Urban Outfitters, tröjan köpt på Gina Tricot. Tror jag.

  

På Halloween gick vi till kyrkogården och sörjde folk. Som vi inte kände. Jag fastnade i en taggbuske och började blöda. Haha. xD

 

Tja, mycket mer har inte hunnit hända.

Första skoldagen idag, fett seeeeegt!

ChaCha for now. ;)


  

Yeah, I'm hot. Måste VERKLIGEN göra något åt den där utväxten! EOUW!!


XOXO Maria

 

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards