nani

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Maria - 13 november 2009 15:45

Uhehuuh, jag orkar inte göra någonting! Men det är en massa saker som jag måste göra och få gjorda, men jag är ju så TRÖTT! Usch.

Haha, så orkar jag inte klaga ur mig någonting, för alla verkar ju ha det så mycket värre än vad jag har.

Eller vadå värre? Haha, jag har det ju inte hemskt på något vis. Men... Ändå. xD


  

Haha, om man skulle berätta dagen med minspel.


XOXO Maria

Av Maria - 13 november 2009 15:23

Usch, idag har jag inte varit på topp om man säger så. Huvudvärk från imorse, men hittade inga piller hemma. Så jag stack iväg till skolan, ingen hade piller där, så gick jag (och Emma-snopp som hade ont i magen tror jag) och kollade om skolsyster var där, men nä, hon var i Svärdsjöskolan, så det sket sig.

Men nu fick jag tag på en Bambyl koffein, som det heter.

  

Usch vad äckligt det är!

Borde säga förlåt för dålig uppdatering eller nåt också när jag ändå sitter här och skriver...


Aja. Ska ner till stan och träffa bästis samt ta en snabb tur till... Vart det nu var, Bjursås tror jag.

Sen ska hon sova över hos mig idag var det tänkt. Vi hade planer till ikväll, men de verkar ha gått lite i lås, så vi sitter väl hemma och kollar film. Som vanligt. Haha, vi är disneyprinsesstittarna nr 1! xD

Aja. Nu ska jag städa. Eller sminka mig. Eller bara sitta kvar. Eller nåt.

Bye.


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards