nani

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Maria - 12 november 2009 20:12

HeysääN!

Hah, har inte haft något att skriva på typ. Eh, år. Eller tja, igår och idag i alla fall.

Men jag har gjort annat, för man har ju faktiskt ett liv, man kan ju inte sitta vid datan hela tiden heller. xD

Idag har jag varit till kupolen med bästis, sen så var vi hem till mig och lekte lite.

Så gick vi till posten, hade fått en franskordbok. Tack tanta!

Jag har förresten lagt ut den där vikingafilmen på youtube nu.

Haha, skratta och njut säger jag bara!

http://www.youtube.com/watch?v=anHRgc4xF9s

Haha, söker man på ordet vikingafajt kan jag också komma upp. :)


  


Och, for your information; det är en KUDDE jag har under sopsäcken på filmen! Haha, det syns inte. ._.


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards