nani

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 19:05

Mjaha, då lyssnar man på Håkan Hellström :D Nice, tummen upp på det!

Funderar på att ta en liten prommis eller något, det var ju ett tag sen, höhö...

Ska förresten inte sitta så mkt vid datan tycker jag. Iofrs så sitter jag bara här när jag pluggar, men... ÄNDÅ! xD


   What's up with me and fula egobilder idag egentligen? O_o

 

XOXO Maria

Av Maria - 4 november 2009 18:06

  

Hej-egobild-jag-ser-ut-som-en-ko.

 

Haha, mjaaa! :D

Lyssnar på Petter - Logiskt. Fett logisk musik! Höhö xD

Nejmen det är bra. Gud vad konstig musiksmak jag har egentligen. Jag har aldrig träffat NÅGON med samma musiksmak som jag... o_O

Jag menar, jag kan lyssna på allt från screamo/hardcoreshiet till hiphop, till fjortisdunk och.. fjollmusik. xD

Haha, så vilken musiksmak man än har tycker alla att jag lyssnar på både bra och dåliga band. Men det är väl en bra sak? Eller?

Jag är förresten lite trött på alla som helt plötsligt börjat lyssna på MJ och säger typ "jamen jag har alltid lyssnat på han, daaaah!"

Jag har lyssnat på honom sen jag var asliten. Jag grät åt hans låtar för jag tyckte att han skrev så fina texter i sina låtar, och det är jag som inte bara lyssnar på hans hits; Bad, Billie Jean och annat. Little Susy är min favvis, lyssna på den ni. :)

Nu säger jag inte att jag klagar på de som just börjat lyssna på MJ; men man behöver ju inte ljuga och säga att man alltid gjort det - bara för att han är död.


XOXO Maria

Av Maria - 4 november 2009 15:40

Hallååå! Eller hej. Höhö. Höhö. Hö.

Haha, slutade tidigt idag. SJÄLVKLART försov jag mig, missade första lektionen. Men jag kom till idrotten i alla fall. Som var inställd. Sen åt jag, hade hål i 2 timmar, så hade jag matte, sen var skolan slut!

Käkade på Maestro med Lollooo! :D

Sen träffade jag Mio en snabbis, så åkte vi hem.

Imorron slutar jag tidigt med, två inställda lektioner. :)

Jag tror att lärarna ska på kurs.. eller något o_O

Bra för mig! :D

  

Seckzy me!


Nu ska jag göra lite plugg, so chacha for now ;D


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards