nani

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Maria - 5 november 2009 14:33

Tjenis!

Idag slutade jag 11.20! Woohoooo! :D

Nisses buss gick dock inte förens om en timme när vi kom ner till stan från skolan, så jag väntade med henne, supersnäll som jag är. ;)


Marie fyller år idag, grattis på dig!


Om typ en timme ska jag ta bussen till Borlänge, ska träffa Bex där, så tar vi bussen tillsammans till City Gross och köper billig svart hårfärg åt mig! Man får hoppas att jag håller mig från att köpa andra hårfärger, jag vet ju hur jag kan vara med den saken. Jag är extremt sugen på att köpa blekmedel och göra lite highlights, men näe, nu ska mitt hår få vila! Dessutom vill jag ha det helsvart och fint tills jag ska skaffa löshååååååår. :D

  

Min bebiBex!

 

XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards