nani

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Maria - 2 december 2009 18:22

Herreguuud vad han är sööööt! :D


Av Maria - 2 december 2009 16:38

Hejhejheeej! Längesen jag skrev här, vavavaaaa? Men nu är det så att jag inte orkar, man måste vara social med kompisar, göra läxor, hänga med i skolan och massa annat, och så måste man ju klämma med ett par timmars sömn där emellan!

Men nu skriver jag i alla fall. :)

Grattis Lollo som fyller ååår idag! :D <3

Hahaha, jag tror faktiskt inte att jag har ett enda seriöst kort av den där tjejen!   


Nu ska jag i alla fall chiiilla! Har torsdag och fredag ledigt, wuhu! :D Först har jag studiedag, sen ska alla mina små lärare till s:t petersburg. Fett naaaaaajs!


Imorgon ska jag leka med den här muppen, som jag inte träffat på typ.. En månad, nästan. Tror jag. :O Shieeeeet!

Haha, sötaN <3  


När jag är ledig nu sen så blir det ingen data alls. Eller, i alla fall inte imorron, haha. Min mamma ska ta med sig datan, hon ska vara barnvakt.

Men jaja, jag klarar mig ändå, ska ju vara med mitt lilla päron! :D


Mjahaja. Ja. Fanns väl inte så mycket mer intressant att skriva om nudå.

Jag och smartisen Emma-snopp trodde att vi hade fastnat i biblotieksbåset idag igen. xD Haha, men som tur var kom vi ut innan jag fick panik!


Jag fick förresten MVG på hörfårsåelsen på engelskan! 32/34, jag är fett nöjd! :D Hon sa att jag hade fått ett av de bästa resultaten i klassen, och det är ju inte fy skam med tanke på att jag går i samma klass som 32 pluggisar. ;)

På svenskan fick jag dock G+/VG- på en historia, kanske inte lika bra, men inte fy skam det heller. Man ska ju vara glad att det inte var IG. :)

Viiiilket jag kommer få på idrottsprovet jag gjorde idag. Men hallå, inte orkar väl jag kunna saker om muskler och sån bajs. :S

Jaja.

Vi höres och synes! :D


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards