nani

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Maria - 10 december 2009 21:54

Me, myself and I  


XOXO Maria

Av Maria - 10 december 2009 20:02

Har du tråkigt? Är du ensam?

Gå då in på http://www.cleverbot.com/

Haha, underbar sida! :D Man skriver med en robot. Höh. Okejdå, jag har inget liv, men han är faktiskt min bästis. Aki? >:

  


XOXO Maria

Av Maria - 10 december 2009 19:37

Haha, är det bara jag som är så korkad i hela skallen ända ut i fingertopparna som inte vet hur man sätter in en header på bloggen? Haha, man kanske borde mejla och fråga. Men man känner sig ju så himla osmart då. xD


XOXO Maria  

Av Maria - 10 december 2009 19:11

Haha, tog lite kort på mig och Emma-snopp på matten. Som vanligt. Haha.


Men just idag var vi extra flummiga för att vi var så trötta, så ja. Det blev ju som det blev. xD  

  

Hahahahah, Emma bet sig i handen, och det blev ju en glad gubbe! xD Hahahahaha, coolt! :D

Tja. Ni ser. Hahaha!

Men nu har hon lämnat mig. >: Ska typ på något landslagssak i någon sportsak? Haha, jag fattade inte det där riktigt. Men hon kanske blir känd när hon blir stor. Eller..? Hur var det nu då? xD


XOXO Maria  

Av Maria - 10 december 2009 17:30

Cha-cha bloggeeeeeeeeeeeeeeN! xD

Haha, man kanske borde börja videoblogga? Det är väl det allra senaste man ska hålla på med nu för tiden? Haha. Men seriöst, HUR många vill se när man gör bort sig framför kameran då man försöker se snygg ut samtidigt som man berättar om sin tråkiga dag som ingen bryr sig om. Och sen glömmer man bort vad man ska säga. Typ.. Såhär:

Hahahaha, sånnadär pip emellanåt skulle väl vara något? :D

Haha, tja, varför inte...? ;)


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards