nani

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Maria - 23 december 2009 13:01

   Johejdu.

Längesen man skrev något här, haha. Men min data är som sakt väldigt seg. Men nu är jag hos pappsen, så varför inte passa på att skriva något? ;)

Happ.. Julafton imorron, kulkul. Även fast jag inte har några julkänslor över huvudtaget. :/

Hittade en massa kort här förresten, herregud hur jag såg ut! Vill dock inte visa dom värsta, det blir för pinsamt. xD

  

Åh, vad cool jag är, jag har rött hår, blond lugg och sminkar mig som något... jagvetintevad.

Åh, vad cool jag är, jag har blått skitigt hår och rosa kinder.  


Åh, vad cool jag är, jag har asskitigt hår och för stor läppeircing. Dessutom har jag gammalt smink.

Haha, minnen vettni. ;)

Nä, nu ska jag kolla på julfilm med taxen! Ciao. ;)


XOXO Maria  

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards