nani

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Maria - 4 december 2009 21:36

  

Detta läppbalsam (Carmex från Urban Outfitters) mååååste jag ha mer av! Mitt börjar ta slut nu. :( Alltså det är så bra att det inte känns som om jag kan leva utan något annat nu, haha.


XOXO Maria

Av Maria - 4 december 2009 20:07

Juuulen är hääär, och.. hmmhmm fred på jorden, glääädjen är stooor, i ett barns klara ögon bor den. Juuuulen är hääär... Sen kan jag inte mer. Haha.

Jaja. Sitter och kollar på Saw. Den första filmen. Men den hackar, så det är inte så kul. Hyrde Lejonkungen 3 också, som jag och bästis kollade på. Asbra! :D

Hon och jag lekte lite på kupolen, sen åkte vi till city gross och jag bjöd på glass. Så såg vi läskigt folk vi flydde från, hahah.


 

Nu har vi fått in en plastgran i lägenheten. Håhåjaja, det var bättre förr med riktiga granar och spännande julkalendrar på tv!


Det känns som söndag idag, bara för att jag varit ledig två dagar nu. Sköööönt! :D 

Imorron ska jag vara med Äväh. Och på söndag ska jag träffa farmor och farfar och julborda med dom. Mysigt!


Julklappshandlandet är klart också. Skönt, nu slipper man stressa inför jul. Bara att luta sig bakåt och relaxa!


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards