nani

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Maria - 9 december 2009 13:24

Ritade med vääärsta cool-coola tuschpennorna på bilden i skolan igår. :)

Jag tog kort på det jag ritade, men mobilkameran är ju såklart asdålig. Pennorna var asbra, hur många lager man än ritade så flöt färgen ihop och det såg ut som om man hade ritat ett jämt fint lager.

  

Haha, tja, ser ni så braaaaa grafik det är? Glömde måla i handskarna, jag blev jättestressad då massa andra började komma in för att deras lektion skulle börja.

  

Dååålig grafik här med.

Nejmen, dålig grafik IGEN!


Well, jag ritar väl inte sådär toppen, men det är det att det är kul att se hur bra färgerna flyter ihop. Håret på ängeln tex hade jag flera lager på, men det ser ut som ett.


Haha, jag och Emma-snopp gick ner till stan på idrotten (det är ju faktiskt motion, daah) för att köpa sånadär pennor. Men det skulle öppna tolv, och klockan var bara elva, så det sket sig ju. Drygt!


Jaja, nu ska jag äta mat. Och nu är klockan 13.37 Wuhuuu! :D


XOXO Maria  

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards