nani

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Maria - 28 december 2009 22:54

Nu går jag och lägger mig. :) Eller tja, jag ska väl plocka ihop lite och packa, för imorron åker jag til falun igen. Man får väl se hur det blir med bloggandet då, haha, jag kommer väl få för fullt upp med annat. :)

Jaja, pusshej!

  

Den här trevliga skylten finns att hitta på taxens vanliga bajsrunda här på landet. Och tja, man kanske har bidragit till namnet? ;)


XOXO Maria

Av Maria - 28 december 2009 18:04

Shubbelupp, shabbalapp, shibobobobobobooo..

Jag har trååååååååkigt. Och jag vet inte vad jag ska skriva, haha. Det blir lätt så. Att jag skriver onödiga inlägg. Eller, haha, nödiga. xD Hahahahahha, dagens skämt! :D

..

..

..

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Tiiewpassawhbaralikzzomdaaaah. :)

Hahahaha, eeww, pappas mun. xD


XOXO Maria  

Av Maria - 28 december 2009 16:19

Jag har förresten blivit lite trött på en del personer som ska hålla på och blogga om saker som alla kan läsa, bråk osv. För det första tror jag inte att någon är intresserad, för det andra - om man tex är sur på mig blir det inte bättre av att skriva på sin sida på internet om det - jag ser, jag hör, och jag kan göra värre saker, gumman.

 

Haha, så, nu när det är sakt: jag läntar till nyår. :]


Haha, gammal bild med slitet hår från förra året - we like!


XOXO Maria

Av Maria - 28 december 2009 16:13

Huhuuu.. :3

Imorron åker jag hem till lilla Falun igen, wuhu!

Nu ska det allt bli shopping! Måste förresten smsa bästis om att hon ska leka med mig imorron. :) Jag har bestämt mig för att äntligen köpa gymkort imorron, nu ska det tränas bort massa julmat! Nejmen seriöst, man känner sig så himla onyttig hela tiden, man äter och äter men rör typ bara på sig lite på idrotten i skolan. Men.. Jag har ju btw en idrottsinriktad skola, så jag har hela 2 idrottspass i veckan, haha! :P


No more smarriga cupcakes... Eller... jo. AAAAAH, cuuupcaaaaaaakes är goooooooott!  


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards