nani

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Maria - 5 december 2009 22:26


Haha, detta är då resultatet av en vääääääääldigt seg och tråkig kväll. xD


XOXO Maria

Av Maria - 5 december 2009 19:27

  

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?

Ja, det är en vanlig dag, för det är ingens födelsedag, hurra hurra hurra, hurra hurra hurra!


Haha. Heeeeeeeeeeeeei bloggeeeeeeeN!

Nu sitter jag i sängen och myser med lilla kissekatten. Har lekt med Äväh idag, hon köpte massa julklappar för massa (MASSA) pengar. Eller haha, det tycker väl jag bara för att jag köpte billiga (men bra) julklappar åt alla!

Nu återstår bara en sak. Som kanske kostar omkring 20 spänn, så det är chill. :)


Jag blev jättesur när jag vaknade, min nyinköpta näspluppspärlsak har åkt ut! IGEN! Jag köpte en för några dagar sen men den åkte ut den med. Vad galen man blir! Tur att jag köpte en vanlig näsring också, dom åker inte ut så lätt i alla fall.


Men nä, nu ska jag nog titta på film eller nåt. :)

Bye for now.


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards