nani

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Maria - 29 december 2009 18:01

Hallu! :)

Idag har jag lekt med bästis på stan. Haha, jag är väl alltid på stan när jag är hemma i lilla Falun, men det här gången hade jag pengar också! ;)

Köpte dock inga kläder, det fanns inget snyggt. Dock hittade jag en söt bh på Gina för bara 130 spänn och en annan bh på Lindex för bara 100! Billigtbilligt. :)

Jag köpte också lite andra nödvändigheter, som svart hårfärg (färgade nyss, hallå, jag hade 1 cm brunt i botten, eww!), gymkort, vit kajal, fondationsvamp och en ny brun rouge.

Jag har ganska mycket pengar kvar, men jag ska fylla på busskortet sen och sen så ska jag nog köpa en plattång, plus lite kläder om det finns snyggare sen. :)

Imorron planerar jag att gymma lite och så har min mamma lovat mig att hon skulle köpa mjukisbrallor till mig. Och då måste jag ju vara med, såklart. :P

Jag är ju så himla petig med mjukisbyxor, dom måste vara tillräckligt stora, tillräckligt tjocka, ha fickor, rätt färg, resår vid fötterna, snörsak i midjan.. Ja, ni förstår. xD



  

Skönt att vara hemma hos kattrackarN. Han hade ingen mat och inget vatten när jag kom hem, och han var jättekelsjuk. Ujejuj! 


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards