nani

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria - 3 oktober 2009 10:16

http://www.korkortsfragor.se/ - STARKT rekommenderad sida för dig som tragglar med teorin.

Av Maria - 3 oktober 2009 09:59

Nu sitter jag nyvaken och ful med min mammas mysiga tröja och min mysiga katt som hänger över halva datorn och täcker hela skärmen. Han tycker det är spännande när man skriver och rör på pilen på datorn, men man får de till att han inte kommer med tassen för att slå till den där lilla snappa rackaren. ;)

Det är skönt med lördag idag. Bästis B ska sova över, vi ska vara med Ä på dagen, sen vet vi inte om vi hittar några andra på kvällen eller om det bara blir mys hemma. :) Mys hemma är mysigt, men jag har varit hemma i två helger nu, och inte gjort någonting. Man känner sig tråkig och osocial, dessutom får man ju höra hur kul alla andra har haft. Hur kan det vara så att allting är askul när man själv är borta, men är man med är allting tråkigt och dött? Det är ett mysterium...

En bild på min pissekisse för att välkomna dagen:

  

Som sakt, han är en fin katt. När han inte är ful. xD

Nej, nu ska jag försöka äta något och chilla med katten innan jag gör iordning mig och träffar mitt folk.


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards