nani

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Maria - 14 oktober 2009 19:47

   Nejmen hallå!

Har inte orkat uppdatera på hela... Jag vet inte hur många dagar!! Haha, nejmen orka. Idag var jag med Julhia ett tag och träffade massa människor, sen åkte jag hem till Bästis B!

Igår var jag och bästis B till Mio. Eller ja, till hennes pojkväns minimala lägenhet. Ett rum, en toalett och ett skåp i hallen där det fanns en spisplatta i. Jag kände att jag fick lite klaustrofobi, eller hur det nu stavas. xD

Och det hjälpte såklart inte att lägenheten låg på sjunde våningen. Men fin utsikt var det i alla fall. :)

  

Jag tog såklart lite kort på människorna jag var med också. :)

  

Bästis B :D

Mio, min Mio. :D

  

SJÄLVKLART fick jag lov att ta en väääääääldigt seriös och snygg bild på mig själv. Yeeeesbox!


Imorgon är det volleybollscup. Jag ska då inte vara med, eftersom jag är så bollrädd. Jag tror inte ens att jag orkar gå och kolla. Jag sover hellre. Bara jag inte får skolk för att jag inte var med. Men det enda man ska göra om man är där är typ att titta på och heja. Det tycker jag att de andra kan få göra istället! :O

Jaja. Nu ska jag titta på tv och äta popcorn! :D


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards