nani

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria - 26 oktober 2009 20:42

Yes, nu vet jag att det är en vanlig måndag och man inte ska äta godis på vanliga måndagar. Men... Det är ju så gott! Jag köpte lite smarties, ett godishalsband och så..

  

Jag har ju hört att man ska äta mat med mycket färg. Det här är ju mycket färg! Alltså är det nyttigt.

Jag kan äta godishalsband lika bra med brillz....

  

... och utan dom med :D

  

Haha, jag lekte lite i photoshop, som ni märker. :)

Skoj-skoj-skoj!!

Nu ska jag äta mitt godis och kolla på dvd; Robert Gustafsson! :D


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 17:30

Jag hittade äkta kinesiskt löshår, 50 cm på http://kawaii-design.com/ för bara 490 kr! Då kan jag nästan köpa det själv om jag lever snålt.. Fåsenu, nästnästa månad. Eftersom nästa månad kommer jag leva snålt då med eftersom jag ska shoppa nästa helg. Najsnajsnajs! :D

  


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 16:33

http://www.youtube.com/watch?v=z_AbfPXTKms&NR=1

Kolla vilken söt katt jag hittade på youtube! :D Jag antar att den är japansk.

Asgullig, särskilt på slutet när han springer in i kartonger. xD

Av Maria - 26 oktober 2009 13:30

http://www.youtube.com/watch?v=xPKWiQNmzgQ


HerreGUD vad han är söööööt!

Han har självklart gjort bättre låtar, det här är en av hans första. Jag gillar Happy och Did it hurt. :)


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 12:28

                                                  
 

Nu har jag och mamsen ätit kinesmat! Eller kinamat, som det kanske heter. Men jag vet inte. det är ju kineser som kommit på maträtten. Man kan ju inte säga tysklandsmat om mat som skulle komma från Tyskland? Låter det inte bättre med tyskmat då?

Ehöh.

Aja, det var i alla fall gott! Jag och mamma äter det jämt så fort min brorsa inte är hemma. För att fira.. ;)

Haha, nejdå, men han tycker inte om det.


Jag tänkte ju vara med bästis idag, men mobilen är avslagen och inget svar på hemtelefonen. Typiskt. Jag ska nog ringa henne igen. :<

Nähä. Hon är hos sin mormor så det sket sig ju. Jaha, vad ska man göra dådå?


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 10:18

  

Hallå! Idag när jag kollade i tidningen hittade jag "nyföddasidan". Så ser jag; det har kommit en ny människa till världen. Det kommer inte fram vad den ska heta, men dennes syskon heter följande; Benjamin, Amadeus, Sindy, Barbie och Elvis.

Okej. Benjamin är gulligt. Amadeus är gulligt. Sindy. Sindy? En helsvensk unge, döpt till Barbiedockans syster? Okej?

Vi går vidare: Barbie. BARBIE? Barbie som i Barbie? HUR kan man döpa sin unge till något sådant?

Och Elvis därefter. Enda gången Elvis är fränt är om det är barn nummer elva. Annars kan man lika gärna döpa sin unge till Jesus.


Varför är det så att alla så gärna vill döpa sina ungar till konstiga amerikanska namn för? Apple, Mandy osv...

Det är ju ingen svensk som vill döpa sitt barn till Mouhammed eller Sigurður. Och varför inte?

Man kanske borde gå med i trenden. I så fall skulle mina ungar heta Kokain och lilla Suicide.

Skulle inte det vara gulligt...?

Det är väl en sak att döpa sin unge till något gammalnamn, det är bara gulligt. Men inte vill jag att man ska ha en unge som heter Jysk bäddlager heller.


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards