nani

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 21:15

Jahapp, nu var det kväll igen. Gud vad snabbt dagarna går! Men det är väl bara för att det är lov.

Aaah, jag lyssnar på Beautiful med Barenaked ladies. Kärlek <3


Imorgon ska jag försöka få tag på någon att vara med. Jag ville vara med Äväh, men hon hade andra planer så det sket sig. Men jag ska bara med henne på onsdag istället. :)

Jag ska nog ringa till Bex imorron tror jag. Så ska vi leka. För det har jag bestämt! Nu kan hon inte försöka komma undan genom att säga att hon har läxor. ;)


  

Finfin utsikt från Mios kille Obins lägenhet.

 

XOXO Maria

Av Maria - 25 oktober 2009 13:31

Nu har vi alla gjort en resa bakåt, hörreni. Vi har ställt tillbaka klockan en timme. Jag fick ett sms av min mamma att jag skulle ställa tillbaka klockan. Ganska skönt, så jag sov inte till halv två utan bara till halv ett! :D


Jag har två kompisar som snart ska tatuera sig. Det skulle vara ganska coolt, med en liten stjärna, ett hjärta eller så någonstans. Man vill ju inte ha något för stort. Men, som jag hittade i en bok jag köpte för något år sedan;

  

Är det inte smart? :D Så det måste man tänka på. Tatueringar går aldrig bort. Man kan ju ta bort med laser, men det blir ju aldrig detsamma igen ändå.

Jag kanske borde ta och äta något, har kollat på film, så det har inte blivit av.

PussN!


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards