nani

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria - 17 oktober 2009 11:07

  

En sak jag tänkt på om det här med balsam... "Ger ditt hår näring och energi". Nej. det kan det inte göra! Håret är dött! Man kan inte kladda in det med en massa vitaminer och tro att det blir starkare. Det finns ju vissa preparat som kan reparera håret osv, men det är inte samma sak.

Försök att kladda på lite C-vitamin på en sten, så ska ni se hur långt ni kommer!

Nej, det är bara lureri och båg alltihop.

Men ändå använder jag balsam ändå. Jag vill som alla andra små filurer gå på det här med näring och energi, jag vill tro att håret får mer volym bara för att jag har i lite kladd i det. Haha.

Så vill jag inte heller få eletriskt hår, vilket balsam motverkar. Dessutom, håret blir lättkammat!


XOXO Maria

Av Maria - 17 oktober 2009 10:59

Hejsan!

Någon som har kollat in på Kissies blogg på länge? ;)

Haha, det är svårt att låta bli. ALLA som följer någon blogg, kollar in på hennes. Eller, alla som inte följer någon blogg, brukar också kolla in på hennes blogg, ändå.

Hon är smart, den där tjejen. Skriver en massa saker som upprör folk, därför vill dom veta mer vad det är för skit hon skriver, och därför besöks hennes blogg. Igen, och igen och igen.

Jag kollar själv på hennes blogg. Jag tycker att det är så kul, att folk inte verkar förså att hon driver. Såklart att hon inte är sådär på riktigt! Menmen. Folk är inte så smarta som de tror. Haha, kanske man själv skulle bli en Kissie-wannabee? Kanske kallas för.. Pissie? Haha! xD

Såhär skulle jag nog se ut;

  

Ohyeeeeah! ASFINT!! Men då skulle jag ju förstås överglänsa Kissie. Och man vill ju inte få en såndär över sig. Det måste göra ont, bara skinn och ben är det på den stackars lilla tjejen.

Haha. Nej. Usch...


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards