nani

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Maria - 18 oktober 2009 13:33

Är det bara jag som är helt LOST med att kunna fixa länkar? Har försökt och försökt på alla möjliga sätt att fixa en dum länk, men det går ju bara inte! Jag ska nog skriva till själva bloggplatsens sakgrejs, och fråga hur man gör.

  

Random konstig groarr-egobild.


XOXO Maria

Av Maria - 18 oktober 2009 13:24

Bli medlem här vettja! Så får du mer besökare till din blogg PLUS att jag får värva någon. :) <3

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=nanii

Av Maria - 18 oktober 2009 11:05

Igår var det klassfest hemma hos klasskillen Axel! Vi hade massvis med skoj, jag knäppte många bilder, men de flesta blev snea och suddiga. Här bjuder jag på de bästa picsen!

  

På bild; Dennis och Linnea.

Först träffade jag dom där personerna, plus Lovisa som jag varit hos tidigare, och Fredrik. Vi åt på american takeaway. :) Eller inte jag då, hade redan ätit hemma och var mätt, så det sög ju.

Sen kom det mer och mer folk, så gick vi till busshållsplatsen...

  

På bild: Jag och Anne.

Där träffade vi Anne och Mirre som satt och väntade alldeles själva. Så åkte vi buss till Axel, busschauffören var snäll och berättade vart vi skulle av, för den här saken som visar vad nästa busshållsplats heter var tydligen trasig. Som vanligt.

  

Jag drack då så mycket Haiwa att jag har tröttnat ASmycket på smaken. Eeeeew, den smakade till slut ingenting, tycker jag. :S

  

Dennis och Hilding, i sina coolaste poser!

  

Aaaw, Anne och Marion! :D

  

Mergim, Anne och Hilding. Posen påminner om den här John Travolta filmen! Haha, Mergim liknar mest, i sin vita tröjsak. xD

  

Hahah, Matte var då glad!

  

På bild; Fredrik, Axel, Matte, Emma.

De skulle skriva Alina på deras magar, så skulle vi knäppa kort på dem, men jag vet inte vart A tog vägen. xD

Haha, a tribute to Alina, som inte var med oss denna dag. Vi saknade henne gryyymt mycket. ;)

  

Linnea och Julhia verkade ha det riiiktigt skoj :D Haha, sötnosar. xD

  

 Dansklassen. Haha, Julhia verkar ha roligast, ser man!

  

SP1B!!! <3


Längtar redan till nästa klassfest! ;) Blir till halloween. :)


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards