nani

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Maria - 9 oktober 2009 14:46

  

Mig för ett år sedan ungefär på bilden. Själv tycker jag inte att jag har ändrats så jättemycket. Men det har jag. Trust me! Men inombords är man ju samma människa, synd att inte folk fattar det.


Varför är det förresten så svårt att slänga in en kommentar lite då och då hörrni? ;)

Jag blir faktiskt inte alls arg om jag får en. Eller ja, om det är dum kanske jag blir lite ledsen, men ändå, ni fattar vad jag menar. ;)


Nu väntar jag på att min kära sega far ska hämta mig. Det tar tid. Jag skyndade mig asmycket när jag kom hem, trodde att jag skulle ha fem minuter på mig att göra iordning mig, men nejdå, här har jag nu väntat i snart en timme. Men det är ändå skönt att chilla och slippa stressa också ju.


Jag lider av pengabrist förresten! Ge pengar till min fond; "rädda-Marias-shoppning". Eller så skickar ni in pengarna i ett kuvert hem till mig. Det skulle vara fett nice! :D


XOXO Maria

Av Maria - 9 oktober 2009 08:55

Jag ska träffa min vovveeeeeee idag! Han är saknad. :)

Snart ska jag fixa håret och sen dratta iväg till skolan, jag tog mig en liten sovmorgon så jag börjar kl 10. Jag har matte då. På senaste matteprovet fick jag G, lägsta poäng för G var 10p, och jag fick 11, så fatta lyckan! Sen kommer matteläraren och förstör, säger att hon vill se mer "marginal" nästa gång och att hon tycker att jag borde få hjälp av hjälplärare. Yeeeeeeey. Not!

Jaja, min vovve måste ni få se också då, en tax i sina bästa år!

  

Att jag är med och förstör bilden gör väl ingenting. Eller? Haha xD

Nejmen det ska i alla fall bli kul.


Snart ska jag till sthlm också, med klassen. Vi ska se på den här stora bion där, vad den nu heter, och så skulle vi göra någonting annat tråkigt. Vi verkar inte få så mycket tid över till att shoppa, men jag åker ner dit igen till höstlovet, så då får jag väl passa på att shoppa då-då. :)

Det som är lite synd är att jag knappt kommer ha några pengar att spendera, jag har sparat i en hel månad. Och de som känner mig vet att jag inte KAN spara, så nu har jag inte så mycket pengar alls.

Jag kanske kan göra av med 500. Högst. Inte kul, jag kommer väl bara få tag på ett begagnade strumpor på någon second-hand. :(

Men nu drar jag, pussar!!


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards