nani

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Maria - 4 oktober 2009 11:24

Usch. Burrr.Blä

Nu känns det verkligen som att det är höst hörreni. Massa löv på gatorna, himlen är grå och det är kallt. Allting känns så grått... Inte ens höstlöven känns särskilt färgrika. Även fast det är dom som ska kompensera det gråa vädret. Usch. Det är nu man längtar till sommaren, då när det är som varmast, då man kommer ihåg hur mycket man längtade till en stor kall snöhög att slänga sig i.


Jag vaknade förresten ganska tidigt idag, bästis B som sovit över sov fortfarande och jag hade min gosiga katt vid min sida. Senare får jag höra att han har bajs över hela svansen, han har haft diarré. Bara för att B sov över. Han blir så nervös över ingenting! Jag är glad att jag inte är som honom. Jag kan vara en ganska nervös person, jag skulle väl bajsa på mig hela tiden.

Men näe, nu ska jag gå och äta frukost. Puss på er! :)


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards