nani

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maria - 6 oktober 2009 13:13

Det är inte så jättelångt kvar till halloween hörrni. Eller jo, det är det, men ändå. :D

Jag undrar vad som händer det här året. Förra året var jag på en massa mysig halloweenfest i hälsinggården, jättekul. :) Roligt att klä ut sig också, det är ju inte ofta det händer.

En bild från förra året då;

  

Bästis B skulle vara någon sorts japansk docka, och K skulle vara en vampyr; det kanske man ser på bilden. ;) Själv kommer jag inte ihåg vad min idé var att jag skulle föreställa, men folk sa i alla fall att jag såg ut som någon sorts gammal glädjeflicka, så jag antar att det var det jag var. :)

Jag kommer ihåg att vi, jag, bästis B och E gick omkring på stan innan vi skulle åka till festen, och jääädrans vad alla stirrade på oss! Då tyckte vi bara att det var kul, men inte tror jag nog att i alla fall jag skulle våga göra det. :o


Inte den här lördan, men nästa lördag blir det tydligen något sorts mys-mys med gruvrisskolsflickorna. :) Ska bli kul att träffa alla igen. Och jag hoppas verkligen att jag inte redan har någonting planerat då, men jag tror inte det i alla fall.

Aja, ha det kul idag folket.


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards