nani

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Maria - 11 oktober 2009 20:03

Nu har det blivit sådär kallt ute, då luften luktar som grillkorv och smakar lite sådär metall, lite överansträngd lunga.

Jag har just kommit hem från pappsen, och nu sitter jag här med träningsvärk i rumpan. Efter att ha gått. Alltså.

Lilla baby-beb-bebisen E har då växt till sig, flinar vackert och låter lustigt. Jag tog massa kort på henne, bla det här;

  

Tja, ett liiiiiitet flin fick vi allt till, ser jag. ;)

Lilla taxametern mådde också bra, lite fel i kistan efter han ätit älgben, men det är bara trevligt för lilla pappa att ta upp extra bajs, tycker jag! :)


Tjaaa, mer har nog inte hunnit hända den här helgen, men det är väl trevligt så, man behöver helger då det inte händer så mycket ibland. Problemet är ju bara det att det inte har hänt mycket alls på någon helg de senaste veckorna. xD Jaja, nästa helg ska det hända något. Har jag bestämt.

  

Jag fick lov att lägga upp en bild på mig själv. Är syrrorna lika varandra? Nej. Som tur är, för lillplutten. Babynäsan är väl lik, men min näsa likar alla bebisars.

Jag hoppas plutten får långt, fint tjockt hår och inte klippt i den vanliga småflicksfrisyren; kort page med lugg.

Det var ju så jag fick ha. Såklart. Inte får lilla Maria ha långt hår heller. Nähädå. Nejnej, vi klipper kort på flickstackarn'. Det blir nog bäst så. Så att hon får lov att utveckla en egen personlighet istället för att vara den där lilla tjejen med så långt fint hår som alla vill vara kompisar med.

Haha, det blev som det blev, här är jag, flera år senare och med lika kort hår som förut. Det växer inte. Jag tror inte att det VILL växa!

Näe, nu ska jag se om det finns något sätt att få håret att växa, kladda in lite ägg eller öl har man hört ska vara bra. Haha. Hejdå på er!


XOXO Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards