nani

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Maria - 8 oktober 2009 18:42

Halv brytdag idag, vilket innebar att jag slutade 11.20 :)

Gick hem till L, vi hade med oss J och så jobbade vi lite med historian. L's mys-mys katt Putte var också med oss! Jag tror han bara är 17 veckor eller så. :) Ursäkta bildkvalitén, men jag hade inte med mig kameran. Så det blev mobilen istället.

  

J får förresten också vara med, även fast den här bilden är från skolan. Men hon är ju så sööööööööt! :D

   Lilla kines :)

Jag åkte sen hem till bästis B och chillade ett tag, men blev hämtad inom en timme. Kul att träffa henne dock, det var ju en hel dag sen sist. :)


I helgen åker jag till min pappa, ska träffa min lillasyster E som har blivit 4 månader nu :) Jätteskoj! Ska knäppa kort på henne sen så ni får se. Jag tycker inte om bebisar egentligen, men hon är ju ändå min syster. Och sån söt syster sen! Jag vill snatta hem henne. Bara hon inte skriker, skiter eller kräks så är jag nöjd. :)

Nu blir det pannkakor, jag hör av mig efter helgen! Pusspuss på er.


XOXO Maria


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards