nani

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Mag-aj!

Av Maria - 5 oktober 2009 16:04

Nejmen hellu! ;)

Gick hem en lektion tidigare från skolan idag. Från franskan. Jag kände att jag verkligen inte orkade, och jag hade ont i magen som en.. Känguru verkligen :'o

Men jaja... Tänkte ladda upp lite bilder här för en gångs skull, jag är lite dålig på det :o Jag skriver för mycket istället, inte lika kul att läsa som att se på bilder, right? xD

Jag tog tex ett kort på en bänk. Kul va? Nejmen det var höstlöven jag var ute efter. Dom äckliga, fuktiga kalla höstlöven med massa maskar och äckel i :S .. Men jaja, i alla fall xD

  

Och så en bild med bästis B bland löven: (vi hade förresten otur den där gången, missade just bussen från stan så vi fick gå hem. Vilket resulterade i att jag tog massa kort [hela 2 st!] och satte oss på en annan bänk och vilade i en timme innan vi orkade gå)

  

AAAAAAAAAAAHH!!! Hon är så sööööt så jag får spattenacka :D ÄLSKAR hennes kappa! Den är köpt på Vero Moda bdw :)

I alla fall; innan den dagen var vi med Ä och M. Ä skulle köpa mössa. Vi gick omkring i minst tusen olika affärer innan hon fick tag på någon som dög xD

Tog den bästa bilden på M med den absolut bästa minen också! Hon är massa gullig, visstvisstvisst??! :D

  


Jaja, nu ska jag nog göra lite annat, städa bla. Eller något. Det slutar nog med att jag sitter framför tvn. OJDÅ! Nu börjar ju The Simpsons!! :D

Eh.. Tja, ni ser xD


XOXO Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 februari 2010 14:22


Omg vad tråkigt jag har just nu. Datakunskapsläraren står och maaaaler och maaaaaler med sin knarriga, gråtfärdiga röst. Aaah, jag vill stoppa mina svettiga strumpor i hennes mun!!!!!!      XOXO Maria ...

Av Maria - 13 februari 2010 13:25

        Aaww, visst har jag världens sötaste katt? :D Tog just kort på honom när han satt i köksfönstret och åt på mammas blommor, haha. Jag borde egentligen skynda mig nu, ska iväg till stan, hyra en film eller två och sen åka upp till bäst...

Av Maria - 11 februari 2010 18:02


Jahapp. Haha, återigen längesen jag skrev här. Men som sakt har jag tröttnat, och har en paus. Eller vad man nu kan kallart. SJÄLVKLART tappade jag mina hörsnäckssaker på bussen från skolan, så nu kan jag inte lyssna på musik! Och så är jag helt su...

Av Maria - 6 februari 2010 20:25

Längesen jag skrev någonting här, men det är bara det att jag inte orkat. Vet inte varför jag inte orkat, men det gör jag inte i alla fall. Haha, jag visste väl att det skulle bli så. ;)   Bli förresten medlem i min facebookgrupp: Vi som har inå...

Av Maria - 28 januari 2010 20:26

  Här kommer hämden till Emma-snopp! Och jag har mer videos på henne också i beredskap om hon skulle göra något mer dumt, hahaha ;) .. Hon har alltså laddat upp en ASFUL video på mig när jag är skitsvag och inte kan lyfta någon träningsgrej, haha. ...

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards