nani

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Stockholmsresan!

Av Maria - 20 oktober 2009 21:34

Hemkommen från Den stora staden nu då. :)

Knäppte massvis med fina bilder på fina klasskompisar, jag tänkte att jag skulle lägga upp några!

  

På bild: Emma.

Vi var självklart AStrötta när vi skulle åka, jag satt brevid Emma, vi sov ganska mycket faktiskt. Mys-mys! Men liiiite svårt var det, eftersom mina kära klasskamrater sjöng så högt och vackert för oss.

  

På bild: Linnea och Julhia.

Innan vi sov åt vi dock lite frukost...

  

på bild: Linnea

... och kollade på kartan! :D

  

På bild: Matte.

Matte var självklart ascool i mina brillz. ;)

  

På bild: Jag och Emma.

När vi nästan var framme fluffade vi håret, och Emma fick också lov att vara cool i mina brillz! :D

  

På bild: Jag.

Jag såg extra kort tjock och knarkad ut, men det gjorde ingenting; för vi var framme!

  

På bild: Linnea, Jag, Julhia.

Jag var då aspepp, medans de andra mest var... Ja, trötta. De skulle ha sovit lika mycket som jag gjorde!

  

På bild: Göran och Görgen.

Mina sköna lärare var också pepp! Vi skulle se en film på Cosmonova (är det rätt namn?) om hav. Och typ vatten. Fiskar och sånt. Jag vet inte... För jag sov.

  

På bild: Markus, Lovisa, dennis, Emma, Kalleanka?, Alina.

Vi fick i alla fall ha på oss coola 3D-glasögon! :D

  

På bild: Emma, Elin, Sara, Matte.

Efter filmen fick vi gå på en astråkig utställning, om miljö, klimat och liknande. Sen åt vi, och så gick vi ut och väntade på bussen. :)

Jag tog ett kort av Alina, vilket hon kommenterar med ett; "Jag ser ut som en ryssjävel!" vilket jag svarar med ett "Du ÄR en ryssjävel". Haha, hon tyckte att det var 'the joke of the day' men vadå, hon är ju ryss. Haha. Ha. Hahaha. Ha. Not...?

  

På bild: Jag och Nisse (Linnea).

Jag fick lov att pluttinutta mig lite på Nisse också. :)

  

På bild: En trumpet. (Duuh, en SVAN! xD)

Vi kollade på en Titanicutställning sen, ganska intressant men jättelångdragen. Sen bar det iväg mot stan. Jag och Emma hittade en gullig trumpet. Eller. Svan.

  

På bild: EN TV! :D :D :D

På vägen hem fick vi se på Titanic, alltså filmen. Jag sov dock igenom den, eftersom jag var så trött. Jag somnade när vi började åka och vaknade en halvtimme innan vi var framme. Perfect!


Jag ville förresten shoppa lite, men NEJDÅ, inte ska lilla Maria hitta några snygga, billiga kläder inte. Nej. Inte alls. Det sög...!

Jaja, nu ska jag gå och sova. Igen. :)

PusssssN!


XOXO Maria

 
 
Tobias

Tobias

21 oktober 2009 20:57

Hej fin blogg allt bra?:)

http://twaltin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 februari 2010 14:22


Omg vad tråkigt jag har just nu. Datakunskapsläraren står och maaaaler och maaaaaler med sin knarriga, gråtfärdiga röst. Aaah, jag vill stoppa mina svettiga strumpor i hennes mun!!!!!!      XOXO Maria ...

Av Maria - 13 februari 2010 13:25

        Aaww, visst har jag världens sötaste katt? :D Tog just kort på honom när han satt i köksfönstret och åt på mammas blommor, haha. Jag borde egentligen skynda mig nu, ska iväg till stan, hyra en film eller två och sen åka upp till bäst...

Av Maria - 11 februari 2010 18:02


Jahapp. Haha, återigen längesen jag skrev här. Men som sakt har jag tröttnat, och har en paus. Eller vad man nu kan kallart. SJÄLVKLART tappade jag mina hörsnäckssaker på bussen från skolan, så nu kan jag inte lyssna på musik! Och så är jag helt su...

Av Maria - 6 februari 2010 20:25

Längesen jag skrev någonting här, men det är bara det att jag inte orkat. Vet inte varför jag inte orkat, men det gör jag inte i alla fall. Haha, jag visste väl att det skulle bli så. ;)   Bli förresten medlem i min facebookgrupp: Vi som har inå...

Av Maria - 28 januari 2010 20:26

  Här kommer hämden till Emma-snopp! Och jag har mer videos på henne också i beredskap om hon skulle göra något mer dumt, hahaha ;) .. Hon har alltså laddat upp en ASFUL video på mig när jag är skitsvag och inte kan lyfta någon träningsgrej, haha. ...

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards