nani

Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 27 oktober 2009 15:06

Skolfotot har kommit! Och jag dog!

Kuvertet har legat i hallen sen igår, jag trodde att det var något med mammas optiker, eftersom det stod hennes namn på det och på utsidan fanns bla en tjej med glasögon. Men nejdå.

Usch vad ful man blev.

  

Kortet ser konstigare ut pga blänk, jag har inte sullat ner halva tröjan eller har konstig hårfärg.

Jag ser ju bajsnödig ut!

Men bättre än det kortet jag trodde dom skulle ta; det när jag flinar som en tönt. De sa åt mig att flina - jag gjorde det. Haha, mina läppar ser ju astunna ut bara för att jag kniiiper med dom. >:

Och har ni sett min lugg? HITLERLUGG! :O

  

Klassfotot blev suddigt - förlåt för det, men jag skrattade när jag tog det. xD

Vi fick inte ha det roliga skojkortet - då står Alina i mitten med en "Die brat die" tröja, och killarna står omkring henne och ser ut som brats. Haha, så nu kommer alla bara tro att de är gay, har massa brunkräm och allmänt.. Störda xD

Vi kommer säkert heta bratklassen sen. Haha, och jag kniper med munnen som om jag är rädd att jag ska kräkas eller något. :o Uschans säger jag bara!


XOXO Maria

Av Maria - 27 oktober 2009 14:50

Hahaaa, jag lekte lite i paint, kolla vad jag gjorde;

  

Lovisas ögonbryn, ena ögat är linneas, andra ögat är mitt. Näsan är Lovisas och munnen är Bex. Allt är påklistrat på Karolin. Är det inte fint? xD

Så vill jag se ut. :)


XOXO Maria

Av Maria - 27 oktober 2009 14:12

Koooollakollakolla vad jag hittade! :D

  

En Svampboblinsbehållare! Haha, är den inte urgullig? Om jag hade linser skulle jag vilja ha dom i den där mackapären! :D

  

Dom här sötnosarna är ju bara ett måste. Det har aldrig blivit av att jag köpt sånna, men det måste jag göra!

  

Skosnören i spets! Hur gulligt är inte det? :D Det fanns i flera färger, men rött är fint.

Man kan nog dock inte knyta skorna så hårt eftersom de går nog lätt sönder. Det är ju lite synd. :/

Allt detta hittade jag på; http://kawaii-design.com/


XOXO Maria

Av Maria - 27 oktober 2009 13:13

Hallå! Nu sitter jag och lyssnar på KAubåj - Bert and Herman Hunters. Jättegullig!

Jag har fått frågor om mina brillz, vart de är från. De är från Specsavers. Självklart kommer jag inte ihåg märket, men... Det var de enda snygga bågarna där i alla fall!

    

Durudududu, I'm lovin' it. ;)


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 20:42

Yes, nu vet jag att det är en vanlig måndag och man inte ska äta godis på vanliga måndagar. Men... Det är ju så gott! Jag köpte lite smarties, ett godishalsband och så..

  

Jag har ju hört att man ska äta mat med mycket färg. Det här är ju mycket färg! Alltså är det nyttigt.

Jag kan äta godishalsband lika bra med brillz....

  

... och utan dom med :D

  

Haha, jag lekte lite i photoshop, som ni märker. :)

Skoj-skoj-skoj!!

Nu ska jag äta mitt godis och kolla på dvd; Robert Gustafsson! :D


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 17:30

Jag hittade äkta kinesiskt löshår, 50 cm på http://kawaii-design.com/ för bara 490 kr! Då kan jag nästan köpa det själv om jag lever snålt.. Fåsenu, nästnästa månad. Eftersom nästa månad kommer jag leva snålt då med eftersom jag ska shoppa nästa helg. Najsnajsnajs! :D

  


XOXO Maria

Av Maria - 26 oktober 2009 16:33

http://www.youtube.com/watch?v=z_AbfPXTKms&NR=1

Kolla vilken söt katt jag hittade på youtube! :D Jag antar att den är japansk.

Asgullig, särskilt på slutet när han springer in i kartonger. xD

Av Maria - 26 oktober 2009 13:30

http://www.youtube.com/watch?v=xPKWiQNmzgQ


HerreGUD vad han är söööööt!

Han har självklart gjort bättre låtar, det här är en av hans första. Jag gillar Happy och Did it hurt. :)


XOXO Maria

Presentation


Maria, 16, lite korkad varelse med vardagliga äventyr och drömmar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om bloggen so far? :D
 Asbra!
 Bra!
 Sådär!
 Njaeeh!
 Dålig!
 Suger!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Core fashion for action people


Ovido - Quiz & Flashcards